Szolgáltatások

Szervizelés, javítás

Gyorsan, szakszerűen, precízen!

Szervizünk országosan vállalja pénztárgépek garanciális és garancián túli szervizelését is. Szervizes kollégánk akár a hiba bejelentésétől számított néhány órán belül a helyszínre érkezik és megkezdi a hiba elhárítását. Szinte minden pénztárgép típus szervizelését vállaljuk többek között CashCube, Datecs, EuroFlexy, Fiscat, Novatek, Sam4s, Tremol és a legtöbb modellhez saját alkatrész készlettel rendelkezünk, tehát a tartalék alkatrészekre sem kell napokig várni. Nem sürgős esetben futárt küldünk a meghibásodott készülékért, majd a javítás végeztével futárral küldjük vissza a megjavított gépet, így Önnek ki sem kell mozdulnia az üzletből. Javítás idejére sem kell üzletét bezárnia. Amennyiben a javítás időtartama elnyúlik, úgy cserepénztárgépet ajánlunk fel Önnek a javítás idejére. Több mint húsz éves szakmai tapasztalatunk a garancia arra, hogy nem ismerünk megoldhatatlan problémát.

Éves felülvizsgálat

Minden pénztárgépen az üzembe helyezést követő 365 napon belül, évente egyszer éves felülvizsgálatot kell végezni a vonatkozó jogszabály értelmében, függetlenül attól, hogy az adott pénztárgép folyamatos használatban van, vagy ideiglenesen használaton kívül. Az éves felülvizsgálat kizárólag a pénztárgép működési helyén végezhető el, kivétel ez alól a mozgó szolgáltatóhely és a változó telephely, valamint a használaton kívül helyezett pénztárgépek. Ezen esetekben Budapesti vagy Szárligeti telephelyünkön kell elvégezni a felülvizsgálatot. Munkatársaink országosan, előre egyeztetett időpontot biztosítva a törvényben előírtak szerint végzik a felülvizsgálatot, melyről a szükséges igazolásokat is átadják mind a forgalmazói, mind pedig a szervizes igazolást. A felülvizsgálatot egységes díjon vállaljuk, függetlenül attól, hogy melyik telephelyünkről érkezik munkatársunk, és hogy Ön hol üzemelteti a pénztárgépet. Nálunk a forgalmazói igazolás díja is benne van az éves felülvizsgálat árában!

Beüzemelés / Üzembe helyezés

Szervizünk elvégzi a pénztárgép üzembe helyezését és a vele járó szerződés kötést és NAV felé bejelentést. Üzembe helyezést követően Önnek már nincs további teendője a pénztárgéppel kapcsolatban, csak bedugja a konnektorba és már használhatja is.
Az üzembe helyezés során a pénztárgép memóriájában rögzítésre kerülnek a vállalkozása adatai, az ÁFA körök az Ön igényének megfelelően, valamint a dokumentumokat továbbítjuk a NAV felé.
Ennek egyszeri díja: 9 500 Ft + ÁFA
A szerződéskötéshez, és beüzemeléshez az alábbi dokumentumok szükségesek:

  • aláírási címpéldány / vállalkozói igazolvány
  • személyi igazolvány
  • NAV által megküldött pénztárgép üzembe helyezési kód
  • meghatalmazás (ha nem az aláírásra jogosult köti meg a szerződést)
  • Átszemélyesítés / Használt pénztárgép értékesítés

Szervizünk úgynevezett „átszemélyesítést” végez amennyiben használt pénztárgépet szeretne új tulajdonos használatba venni. Akár másoktól megvett vagy üzlettel együtt átvett, de nem cégünk által üzembe helyezett pénztárgép esetén is vállaljuk bármely pénztárgép átszemélyesítését, újbóli üzembe helyezését. Hozza el szervizünkbe a pénztárgépet és annak tartozékait (gépkönyv, tápegység, doboz, stb.) és kollégáink elvégzik az Ön cégére való átírást. Minden pénztárgéppel kapcsolatos ügyet intézünk Ön helyett. Akár cégünktől is vásárolhat használt pénztárgépet 6 hónap garanciával jelentősen kedvezőbb áron.

Átszemélyesítés / Használt pénztárgép értékesítés

Szervizünk úgynevezett „átszemélyesítést” végez amennyiben használt pénztárgépet szeretne új tulajdonos használatba venni. Akár másoktól megvett vagy üzlettel együtt átvett, de nem cégünk által üzembe helyezett pénztárgép esetén is vállaljuk bármely pénztárgép átszemélyesítését, újbóli üzembe helyezését. Hozza el szervizünkbe a pénztárgépet és annak tartozékait (gépkönyv, tápegység, doboz, stb.) és kollégáink elvégzik az Ön cégére való átírást. Minden pénztárgéppel kapcsolatos ügyet intézünk Ön helyett. Akár cégünktől is vásárolhat használt pénztárgépet 6 hónap garanciával jelentősen kedvezőbb áron.