Beüzemelés / Üzembe helyezés

Szervizünk elvégzi a pénztárgép üzembe helyezését és a vele járó szerződés kötést és NAV felé bejelentést. Üzembe helyezést követően Önnek már nincs további teendője a pénztárgéppel kapcsolatban, csak bedugja a konnektorba és már használhatja is.
Az üzembe helyezés során a pénztárgép memóriájában rögzítésre kerülnek a vállalkozása adatai, az ÁFA körök az Ön igényének megfelelően, valamint a dokumentumokat továbbítjuk a NAV felé.
Ennek egyszeri díja: 9 500 Ft + ÁFA
A szerződéskötéshez, és beüzemeléshez az alábbi dokumentumok szükségesek:

  • aláírási címpéldány / vállalkozói igazolvány
  • személyi igazolvány
  • NAV által megküldött pénztárgép üzembe helyezési kód
  • meghatalmazás (ha nem az aláírásra jogosult köti meg a szerződést)
  • Átszemélyesítés / Használt pénztárgép értékesítés

Szervizünk úgynevezett „átszemélyesítést” végez amennyiben használt pénztárgépet szeretne új tulajdonos használatba venni. Akár másoktól megvett vagy üzlettel együtt átvett, de nem cégünk által üzembe helyezett pénztárgép esetén is vállaljuk bármely pénztárgép átszemélyesítését, újbóli üzembe helyezését. Hozza el szervizünkbe a pénztárgépet és annak tartozékait (gépkönyv, tápegység, doboz, stb.) és kollégáink elvégzik az Ön cégére való átírást. Minden pénztárgéppel kapcsolatos ügyet intézünk Ön helyett. Akár cégünktől is vásárolhat használt pénztárgépet 6 hónap garanciával jelentősen kedvezőbb áron.