Éves felülvizsgálat

Minden pénztárgépen az üzembe helyezést követő 365 napon belül, évente egyszer éves felülvizsgálatot kell végezni a vonatkozó jogszabály értelmében, függetlenül attól, hogy az adott pénztárgép folyamatos használatban van, vagy ideiglenesen használaton kívül. Az éves felülvizsgálat kizárólag a pénztárgép működési helyén végezhető el, kivétel ez alól a mozgó szolgáltatóhely és a változó telephely, valamint a használaton kívül helyezett pénztárgépek. Ezen esetekben Budapesti vagy Szárligeti telephelyünkön kell elvégezni a felülvizsgálatot. Munkatársaink országosan, előre egyeztetett időpontot biztosítva a törvényben előírtak szerint végzik a felülvizsgálatot, melyről a szükséges igazolásokat is átadják mind a forgalmazói, mind pedig a szervizes igazolást. A felülvizsgálatot egységes díjon vállaljuk, függetlenül attól, hogy melyik telephelyünkről érkezik munkatársunk, és hogy Ön hol üzemelteti a pénztárgépet. Nálunk a forgalmazói igazolás díja is benne van az éves felülvizsgálat árában!